For en dag!

13.10.2022
Se bilder fra dagen - og sjekk hvem som ble dagens beste...

Sist torsdag gikk Næringsforeningens årlige Leder & HR-dag av stabelen. Over 170 deltakere fra privat og offentlig virksomhet fylte Maritim Hall – og på scenen delte lokale og nasjonale foredragsholdere raust av visdom, vidd og inspirasjon.

Konferansen ble første gang arrangert i 2013 – og har etter hvert blitt et av Næringsforeningens største arrangementer. -Inspirerende og veldig kjekt  å registrere at så mange ser nytten og verdien av å delta på den årlige konferansen , sier prosjektleder Ingeline Kaldestad, som gleder seg over gode tilbakemeldinger fra deltakere – og ikke minst foredragsholderne. -Samtlige av årets foredragsholdere kommenterte den positive mottakelsen og energien de fikk fra salen, fastslår en glad Kaldestad.

Fornøyd publikum

Nyttig, lærerikt og kjekt, var noen av de umiddelbare tilbakemeldingene i etterkant av dagen.

-Vi er storfornøyd etter å ha gjennomgått evalueringene fra deltakerne – her var det mange toppkarakterer både på form og innhold, smiler Ingeline Kaldestad.

…og hvem ble dagens aller beste av foredragsholderne? - Gode tilbakemeldinger over hele linjen, men  aller best score fikk beslutningspsykologen Jan Ole Hesselberg, som inkasserte en snittkarakter på imponerende 5,67, avlsutter en fornøyd Ingeline Kaldestad, som allerede ser fram til å starte planleggingen til neste års arrangement.

Under ser du noen utvalgte bilder fra dagen.