Fulltegnet i rekordfart!

05.11.2023
Karoline Kolstø, Prosjektleder Næringsforeningen Haugalandet
På bare en uke ble alle plassene på nye B2B connect booket av våre medlemsbedrifter. Men frykt ikke - du kan fortsatt bli med på venteliste og være blant de første som får vite når neste arrangement slippes!
Nylig lanserte Næringsforeningen Haugalandet et B2B-arrangement, som har som mål å bringe næringslivet på Haugalandet nærmere hverandre. Hver deltakende medlemsbedrift får nøyaktig tre minutter til å presentere seg selv, sitt produkt og/eller tjeneste for et publikum av bedrifter.

- Vi er begeistret over responsen vi har fått på B2B connect. Dette arrangementet gir våre medlemmer en fantastisk mulighet til å bygge relasjoner, bli kjent med andre bedrifter og potensielt starte strategiske samarbeid, sier Bernt Jæger, Administrerende direktør for Næringsforeningen Haugalandet.

Påmeldingen til arrangementet har vært overveldende, og dessverre er alle plassene nå fulltegnet. Dette understreker behovet for slike samhandlingsmuligheter i næringslivet på Haugalandet.

- Vi har fått en flott respons fra medlemmene våre, og det viser at det er en stor etterspørsel etter denne typen arrangementer. Selv om vi er utsolgt denne gangen, oppfordrer vi medlemmene våre til å melde seg på ventelisten for å være blant de første som får vite om det neste B2B connect-arrangementet, sier Bernt Jæger.

B2B connect har en uformell atmosfære der bedriftsrepresentanter kan samles, utveksle ideer og skape verdifulle forretningsforbindelser.

- Jeg ser frem til å lytte til innleggene fra de påmeldte medlemsbedriftene. De som har meldt seg på representerer en spennende miks av bransjer, så det blir spennende å se hvilke ringvirkninger arrangementet skaper. Jeg må også si at det er stas at så mange allerede har satt seg opp på venteliste til neste arrangement. Og med utgangspunkt i den enorme interessen rundt B2B connect jobber vi disse dager med flere spennende B2B-konsepter for våre medlemsbedrifter, sier Karoline Kolstø, prosjektleder for Næringsforeningen.

Ved å melde deg på arrangementet som ligger ute nå står du automatisk på venteliste.
Arrangementet finner du HER