Haugalandskonferansen 15. mars: Fylt med MULIGHETER!

30.11.2023
15. mars 2024 er det igjen duket for årets store happening for næringslivet. Neste uke slippes programmet
Programmet slippes neste uke…

Arbeidet med innholdet til årets happening for næringslivet på Haugalandet er inne i aller siste fase. Neste uke slippes programmet.

-15. mars er datoen du allerede nå må sette i kalenderen, sier prosjektleder Ingeline Kaldestad, som, sammen med programkomitéen gleder seg til å presentere neste års program.
-Vi lever i en tid preget av et kaotisk verdensbilde. Aldri før har verden vært så raskt skiftende, utfordrende og usikker. Midt i dette kaoset ligger det også uendelige muligheter. Det har vært vår inngangsport til årets Haugalandskonferanse – og Muligheter er også tittelen på neste års konferanse. Det skal blant annet handle om bærekraft, teknologi, mangfold, ledelse og kommunikasjon. Vi har samlet en fantastisk flokk av inspirerende og dyktige fagpersoner og foredragsholdere, som representerer det beste innen sine felt. Her er det bare å se fram til fantastiske øyeblikk fra scenen. I tillegg kan vi også glede oss til et herlig gjensyn med…(?!) smiler Kaldestad, som avventer videre info fram til neste uke. FØLG med  er det tydelige budskapet!

-Haugalandskonferansen skal inspirere og løfte fram emner som er aktuelle og nyttige for deltakerne å ta med seg tilbake på arbeidsplassene. I tillegg må vi aldri glemme nytten av at folk møtes. På konferansen møter deltakerne nye og gamle bekjentskaper fra det private næringslivet og det offentlige. Det utveksles  kontaktinformasjon og avtales møter som igjen fører til business. Til syvende og sist er det det dette handler om, sier Kaldestad

Helt ny vri på festkvelden; høy minglefaktor!
Nettverksbyggingen er også en viktig del av kveldsarrangementet. Dette året lager vi en helt ny vri – og forlater hvite duker og 3-retters middag til fordel for «matboder», markedsstemning, mye tid til mingling og høy stemning fra scenen og salen. Fra bodene skal de herligste retter fra ulike deler av regionen serveres…Vi gleder oss til å invitere til «verdens største» nabofest for næringslivet i hele regionen, smiler prosjektleder Ingeline Kaldestad.

Neste uke kan du se hvem som står på scenen 15. mars 2024!

Programkomitéen har bestått av:
Ingeline Kaldestad – prosjektleder, Næringsforeningen
Bernt Jæger – Næringsforeningen