Haugalandskonferansen utsatt til 20.mai!

17.12.2021
På grunn av smittesituasjonen har Næringsforeningen besluttet å flytte Haugalandskonferansen til fredag 20. mai.
-Dessverre det eneste å rette å gjøre i denne situasjonen, sier Bernt Jæger

Haugalandskonferansen er det største arrangementet for næringslivet i regionen, og skulle etter planen arrangeres fredag 11. mars. På grunn av smittesituasjonen har Næringsforeningen besluttet å flytte arrangementet til fredag 20. mai.

-Det er mildt sagt overraskende usikre tider. Vi feiret jo at vi var kvitt pandemien i høst. Ingen så nok for seg at vi nå igjen skulle oppleve en nedstengning og usikkerhet, sier leder av Næringsforeningen, Bernt Jæger.

-Sannsynligvis er smitten slått ned og samfunnet åpnet lenge før mars, men Haugalandskonferansen skal ha sitt comeback med full sal og den gode stemningen som konferansen er kjent for, derfor tar vi litt ekstra i tidsmessig med tanke på ny dato, sier Jæger.

Konferansen har så langt solgt svært godt, og vi regner med at de fleste foredragsholderne fortsatt er på plass i mai, inkludert John Bercow som har allerede bekreftet at dette passer.

De som allerede har meldt seg på, trenger ikke foreta seg noe, sier Jæger, som ber folk holde av datoen og glede seg til den store dagen i slutten av mai.

Her kan du reservere plass til Haugalandskonferansen 20. mai.