Her er de..!

03.07.2023
Denne gjengen er klar for Næringsforeningen til høsten!
Ronny Sæthre, Karoline Kolstø og Sverre Vaagen jr. er klar for Næringsforeningen til høsten!

Næringsforeningen Haugalandet er glad - og klar - for å ønske hele 3 nye medarbeidere velkommen i organisasjonen.
Sverre Vaagen Jr., Ronny Sæthre og Karoline Kolstø starter alle til høsten.
De tar med seg allsidig og verdifull erfaring og kompetanse som vil styrke Næringsforeningen framover:

Karoline Kolstø har allsidig erfaring, bl.a fra markeds- og kommunikasjonsarbeid. Hun er nå markeds- og kommunikasjonssjef i Siddisens i Stavanger. Karoline har også erfaring som prosjektleder i Røde Kors og som leder for Fellesverket. Hun er også en av grunnleggerne av Brettspillet Econimio. Karoline Kolstø har sin utdannelse fra Emergence School of Leadership, med fokus på prosjekt- og prosessledelse.

Ronny Sætre har de siste 10 årene jobbet i Haugaland vekst som rådgiver – og har bl.a vært ansvarlig  for Haugaland Skole-Arbeidsliv. I tillegg har han vært en viktig bidragsyter i kompetanseforum Haugalandet og vært involvert i Haugaland Veksts omdømmearbeid. Ronny har sin utdannelse fra lærerutdanningen på HVL – og videreutdanning i Ledelse- organisasjonsstrategi fra HVL.

Sverre Vaagen jr kommer fra stillingen som driftsleder logistikk hos Skanfil. Tidligere var han partner i Yesman, sammen med Petter Losnegård – og jobbet der tett sammen med Næringsforeningen på en rekke arrangementer. I tillegg har Sverre allsidig erfaring fra diverse salgs- og prosjektarbeid. Han har sin utdannelse fra Fagskolen Rogaland og UiB.

-Vi er svært fornøyde med å ha fått på plass et så kompetent og fremoverlent team;  Næringsforeningen satser offensivt både med tanke på våre mange møteplasser og på næringspolitiske saker. Med dette laget er vi godt rustet for fremtiden, fastslår en fornøyd Bernt Jæger, adm. dir i Næringsforeningen om ansettelsene.

Prosjektleder Hilde Øygarden og prosjektleder Lars Lindtner starter i nye jobber fra september. Hilde går til Norwegian Offshore Wind  og Lars blir partner i grunderbedriften  Restack Software. To dyktige medarbeidere, som det har vært en fornøyelse å jobbe sammen med, og som vi kommer til å savne.. Vi er sikre på at de vil gjøre en kjempejobb også i sine nye selskaper – og ønsker dem lykke til, sier Jæger.