Inviterer til 'Rogalandsting'

10.08.2023
Rogalandsbenken ønsker å møte så mange som mulig på 'Rogalandstinget' 23. oktober. Dette er en gyllen mulighet til å fremme hva en ønsker at benken skal ta tak i politisk.
Rogalandsbenken inviterer til historiens andre "Rogalandsting" i samarbeid med Maritimt Forum og Næringsforeningen
Rogalandstinget blir regionens mulighet til å møte en samlet Rogalandsbenk for å ta opp aktuelle politiske saker. Vi inviterer åpent alle aktører som ønsker å melde seg på, både bedrifter, fagforeningen eller interesseorganisasjoner. Dette blir en unik anledning for regionen å møte sine folkevalgte i nasjonalforsamlingen, og vi håper mange bruker denne muligheten til å møte alle de politiske partiene som representerer og jobber for Rogaland på Stortinget.

Møtet finner sted mandag 23. oktober i Haugesund Rederiforening sine lokaler i Møllerveien 6. Det er satt av fire timer fra kl. 10.

Rogalandsbenken ønsker å møte så mange som mulig! De som melder seg på må være forberedt på å presentere sin sak i en kort presentasjon (max 10 minutter inkl. spørsmål), og vi oppfordrer til å være tydelige på hva en ønsker at benken skal ta tak i politisk. Det er ingen begrensning på tema, men vi vil prioritere aktører som har innspill til aktuelle politiske saker. Man må være forberedt på å ettersende et kort sammendrag av saken til Rogalandsbenken via Maritimt Forum eller Næringsforeningen.

Det planlegges å organisere dagen tematisk, slik at alle aktører blir tildelt tid i en avsatt tidsbolk. Da kan en enklere planlegge deltakelse i det aktuelle tidsrommet og trenger ikke å sette av tid til hele arrangementet. Detaljert program vil bli tilgjengelig i god tid før møtet.

For spørsmål, ta kontakt med Maritimt Forum eller Næringsforeningen.
HER kan du allerede nå melde deg på.