Jobben min: Ingrid Henrikke Duesund

09.09.2021
Næringsforeningen Haugalandet ønsker å sette fokus på flinke folk og spennende bedrifter som finnes her i regionen vår.
NAVN, STILLINGSTITTEL OG ARBEIDSGIVER:

- Ingrid Henrikke Duesund, Administrasjonsleder, Matvareexpressen AS.

ARBEIDSSTED OG ANTALL ÅR I STILLINGEN:

- Arbeidssted er vårt hovedkontor i 24/7-bygget. Jeg har jobbet i Matvareexpressen i 13 år. Jeg startet som varepakker og sjåfør, men har hatt nåværende stilling som administrasjonsleder i 8 år.

HVA GÅR JOBBEN DIN UT PÅ? HVA ER ARBEIDSOPPGAVENE DINE?

- Jeg har ansvar for administrative oppgaver. Jeg arbeider med alt av fakturabehandling, både inngående og utgående fakturaer.

I tillegg har jeg noe ansvar innen økonomi, og jeg følger opp ulike søknader, arkivering og kundebehandling. Jeg er også miljøfyrtårnansvarlig.

HVA MOTIVERER MEST MED JOBBEN DIN?

– Positive tilbakemeldinger, fornøyde kunder, utfordringer å strekke seg etter, fleksibilitet (frihet under ansvar).

HVOR LIGGER DE STØRSTE MULIGHETENE FOR BEDRIFTENDU JOBBER I FREMOVER?

- Covid-19 har bydd på utfordringer, vi har måtte omstille oss, og har lært mye i denne tøffe perioden. Vi er på vei tilbake til «normalen» og får både nye kunder og tilbake gamle. Kvalitet og service er svært viktig for oss. Vi ser at med den nye nettbutikken vår, har vi mange muligheter. Vi jobber aktivt med å utvikle produktutvalget vi har, og før sommeren startet vi et samarbeid blant annet med ny leverandør på hobbyartikler, og tilbyr nå dette til barnehagene. Vi leverer også til flere anbudskunder, dette markedet er spennende, og vi jobber aktivt med å sende inn tilbud til anbudskonkurranser.

OM BEDRIFTEN:

Matvareexpressen ble etablert i Haugesund i 2007. De er en dagligvarebutikkn på nett, som leverer matvarer på Vestlandet, helt fra Bergen i nord til Kristiansand i sør. De er ca 40 ansatte.
Jobben min