Juryen ønsker innspill til "Årets bedrift"

04.12.2023
Juryen "Årets bedrift" ser frem til givende arbeid med å finne gode kandidater til prisen. De oppfordrer til å spille inn forslag til kandidater. Fra venstre: Jostein Aksdal (Bergen Capital Managment),  Lillian Medby (Haugesund Sparebank), Anne Kristin Helgeland (Rogaland Ressursenter), Ronny Sætre (koordinator for juryen, Næringsforeningen Haugalandet), Hanne Beate Grutle (DNB) og Espen Sunde (PwC). Marte Jensen fra Rogaland fylkeskommune var ikke til stede da bildet ble tatt.
Haugalandskonferansen går av stabelen 15. mars, og juryen ønsker innspill til "Årets bedrift".

Omega 365 vant prisen "Årets bedrift" på Haugalandskonferansen i vår. Nå vil juryen ha kandidater til prisen for 2023. Prisen deles ut på årets store happening for næringslivet, Haugalandskonferansen,  15. mars neste år. Juryen har allerede hatt ett møte for å kartlegge kandidater, og inviterer nå næringsinteresserte haugalendinger til å spille inn forslag til kandidater som oppfyller kriteriene under. Juryleder Lillian Medby ser fram til lystbetont og krevende arbeid med å finne fram til en verdig prisvinner.

- «Årets bedrift» er en prestisjetung pris. Vi i juryen gleder oss til å motta gode forslag på aktuelle kandidater. Vi er en region med mange spennende små og store bedrifter, som definitivt oppfyller kriteriene. Vi håper og tror derfor på mange gode innspill. Vi oppfordrer næringslivet til å sende inn forslag på sine kandidater, sier en engasjert Medby.    I juryen sitter Lillian Medby (Haugesund Sparebank), Anne Kristin Helgeland (Rogaland Ressursenter), Hanne Beate Grutle (DNB), Espen Sunde (PwC), Marte Jensen (Rogaland fylkeskommune) og Jostein Aksdal (Bergen Capital Managment)   Kriterier – Årets bedrift: Aktuelle bedrifter skal: 1. Ha sitt hovedsete på Haugalandet 2. Ha et godt økonomisk fundament og en god økonomisk utvikling 3. Være ledende og/eller nyskapende på sitt område 4. Være aktiv som nettverksbygger i regionen 5. Ha fokus på bærekraft

Forslag sendes innen 17. januar til: lillian.medby@haugesund-sparebank.no

Tidligere vinnere: 2022: Omega 365 2021: SEAM 2019: Matvareekspressen 2018: Geminor 2017: Steinsvik-Gruppen 2016: Hatteland-gruppen 2015: Ølen Betong 2014: Marine Aluminium 2013: Østensjø Rederi 2012: Vassbakk & Stol 2011: Sysco 2010: Bremnes Seashore 2009: Westcon 2008: Knutsen OAS Shipping 2007: Kystdesign 2006: Solstad Offshore 2005: DeepOcean