Kommunikasjonshuset utvider sitt nedslagsfelt med signeringen av TheVIT

11.12.2023
Fra venstre: Sander Sørhaug - prosjektleder i Kommunikasjonshuset, Runar Areklett - direktør i TheVIT, Ingolf Steensnæs - partner i Kommunikasjonshuset, Jo Helge Grepstad - salgs og markedssjef i TheVIT og Aleksander Knapskog - daglig leder i Kommunikasjonshuset.
Kommunikasjonshuset (K-huset) inngår avtale med konsulentbyrået TheVIT.
Markedsføringsselskapet med base på Husøy har store ambisjoner. K-huset har lenge levert tjenester til kunder i regionen og på Vestlandet, og har her hatt suksess med abonnementstjenesten sin for B2B-bedrifter, men tar med signeringen av TheVIT et steg videre mot målet om å betjene kunder over hele Norge.

-Vi opplever at vår skreddersydde abonnementstjeneste dekker et stort behov hos våre kunder når det kommer til prosjektgjennomføring og innholdsproduksjon, og nå ser vi frem til å kunne bistå TheVIT med deres markedsføringsbehov, sier daglig leder i Kommunikasjonshuset, Aleksander Knapskog.

TheVIT er et norsk konsulentbyrå som tilbyr både tjenester og produkter innenfor økonomi og HR, og er en naturlig støttespiller til næringslivet. Selskapet har dags dato 4 avdelinger i Norge med hovedkontor i Oslo, og etablerer seg nå på Haugalandet. Konsulentbyrået har store planer om ytterligere vekst.

-Med våre ambisiøse mål trenger vi en partner som virkelig setter seg inn i våre problemstillinger og forstår hva vi ønsker å oppnå, og det tror jeg vi har funnet i Kommunikasjonshuset, sier Runar Areklett, direktør i TheVIT.

Knapskog er godt fornøyd med avtalen.

-TheVIT blir en spennende kunde å jobbe med, de har en ekstremt offensiv vekstplan og vi gleder oss til å jobbe tett med de flinke folkene i TheVIT.