Mediehuset Haugesunds Avis forlenger med Næringsforeningen

18.11.2021
Fra venstre: Maria Hagland og Vidar Jenssen fra Mediebyrået Haugesunds Avis, Lars Lindtner og Bernt Jæger fra Næringsforeningen.
-Vi vil være med å bidra til at alle markedsførere i regionen får en fagdag med god input og inspirasjon, sier salgsdirektør, Vidar Jenssen.
Mediebyrået Haugesunds Avis blir hovedsamarbeidspartner på MF-dagen i tre nye år.

-For oss i Mediebyrået i Haugesunds Avis er god markedsføring og effekten av denne, det vi lever av. Å være hovedsamarbeidspartner for Markedsføringsdagen er da en helt opplagt prioritet. Vi vil være med å bidra til at alle markedsførere i regionen får en fagdag med god input og inspirasjon. Det fortjener vi i en travel hverdag, sier salgsdirektør i Mediebyrået og Amedia, region Haugalandet.

-Dessuten gleder vi oss til å dele ut neste års Effektpris til enda en bedrift som har gjort markedsføring med solid målbar effekt, sier Jenssen.

Næringsforeningens prosjektleder, Lars Lindtner, er allerede i gang med planleggingen av MF-dagen 2022. Dato er satt til 19. mai.

-Her gjelder det å holde av datoen i kalenderen, sier Lindtner.

Effektprisen ble etablert for å skape et sterkere fokus på reel effekt av annonsering på Haugalandet. Vinneren blir tildelt 150 000,- i markedsføring i Amedia region Haugalandet, som består av Haugesunds Avis, Kvinnheringen og Hardanger Folkeblad.

Vinneren av effekt-prisen 2021 ble Haugaland Kraft – for kampanjen tilknyttet «Kraftpluggen».

Haugaland Kraft vant Effektprisen på MF-dagen, og kunne glede seg over 150.000 ekstra markedsføringskroner i Haugesunds Avis.