Nominer kandidater til klimaprisen!

29.09.2022
Kjenner du en person eller virksomhet som har utmerket seg?
Fredag 11. november er det duket for ByggArena, og tradisjonen tro skal også vinneren av årets Klimapris kåres! Utdelingen skjer under after party like etter konferansen.

Klimaprisen tildeles den person, eller virksomhet, som i løpet av året har utmerket seg med å sette effektiv, bærekraftig og fremtidsrettet miljøtenkning på agendaen. Dette gjennom å inspirere, lede, gjennomføre tiltak, eller på andre måter stimulere til at Haugalandet beveger seg i en grønnere retning.

Det er Næringsforeningens ressursgruppe Grønn Lønnsomhet som kårer vinneren.

Hvem synes du fortjener å smykke seg med tittelen som årets Klimapris-vinner? Du kan nominere både din egen bedrift eller andre. Send inn forslag til ansvarlig for ressursgruppen Grønn lønnsomhet, Lars Lindtner på e-post lars@nforeningen.no.

Fjorårets vinner ble Eiendomsinvestor Olav Sæbø for den ambisiøse satsingen Breidablikkgården Eiendom AS.

Olav Sæbø (til venstre) og Magne Sundve mottok prisen på ByggArena 2021.