NOR Offshore Rental tildelt rekordkontrakt

15.06.2023
Fra venstre: Olafur Gislason, Managing Director, og Jostein Jansen, Sales Manager, begge i NOR Offshore Rental.
Skal levere utstyr til IMR for DeepOcean
NOR Offshore Rental (NOR) er meget stolte av å ha blitt tildelt kontrakt av DeepOcean for levering av utstyr til inspeksjon, vedlikehold og reparasjon (IMR) på dette prosjektet i Nordsjøen.

Kontrakten er på 400 dager med 2 mulige forlengelser, ytterligere 100 dager per forlengelse.

Kontrakten er en stor, og ikke minst viktig, bekreftelse på NORs evne og rykte som en troverdig og pålitelig leverandør av toppmoderne undervannsutstyr til offshore-prosjekter.

– Dette er en av de største og lengste kontraktene vi har mottatt, sier Jostein Jansen, salgssjef hos NOR.

DeepOcean og NOR har hatt et langt kundeforhold og dette prosjektet ble tildelt på grunnlag av deres solide og ikke minst profesjonelle forhold. NOR har opparbeidet tilliten gjennom ekspertise og presis levering på mange prosjekter gjennom årene, melder de i pressemeldingen.

– Vi er takknemlig for å ha blitt tildelt denne kontrakten fra DeepOcean for levering av utstyr til IMR-kampanjen deres. Dette ble mulig på grunn av et solid team som har levert konsekvent gjennom årene, i tillegg til vårt stadig voksende utvalg av utleieutstyr, som gjør det mulig for kundene våre å få akkurat det de trenger til prosjektene deres, sa Jansen.

DeepOcean har en solid merittliste for havtjenester, hvor bedriftsmodellen deres er drevet av teknologi og fokuserer på “remote-first”. NORs utstyrsleveranse vil støtte DeepOceans verdensledende eksperter for å opprettholde merittlisten. I denne kontrakten vil NOR forsyne et sett av ROV-verktøy og –intervensjonutstyr, melder NOR.

Om NOR Offshore Rental:
NOR Offshore Rental (NOR) er leverandør av utleieutstyr til offshore-, undervanns- og fornybar industri. Hovedkontoret er i Aksdal, og de har også et UK-kontor i Aberdeen. NOR har et utvalg av utleieutstyr på nærmere 1000 forskjellige verktøy og utleiepoolen øker stadig. Målet deres er å forsyne offshore- og undervannsindustrien med pålitelig utstyr fra et team de kan stole på.