Ny leder på Bate-kontoret i Haugesund

09.10.2023
Håkon Brekke-Brandtzæg, ny leder i Bate, Haugesund. Foto: Bate
Bate har ansatt Håkon Brekke-Brandtzæg (34) som ny leder for kontoret i Strandgata 96.

Håkon Brekke-Brandtzæg har mange års erfaring fra Eiendomsmegler 1, og kommer fra stillingen som ansvarlig prosjektmegler og fagansvarlig. Nå gleder han seg til å treffe kunder og samarbeidspartnere i sin nye stilling som leder for Bates avdeling i Haugesund.

– Jeg ser virkelig fram til å møte kundene og bli bedre kjent. Kundelisten vokser, og Bate har levert gode resultater siden kontoret ble etablert i 2019. Jeg gleder meg til å ta satsningen videre, sier en spent Brekke-Brandtzæg.

Boligbyggelaget er i dag forretningsfører for 70 borettslag og sameier i nordfylket, har prosjektledelse på flere pågående rehabiliteringsprosjekter, og etablerte i fjor egen vaktmester- og gartnertjeneste. Siden Haugesunds-kontoret ble åpnet for fire år siden, har selskapet også blitt medeier i flere av A. Utviks byggeprosjekter på Haugalandet, samt selskapet LeieEie AS.

– Målet vårt er å tilby attraktive boliger i nordfylket til de som er medlemmer i boligbyggelaget, og ikke minst fortsette å vokse som tjenesteleverandør til eksisterende borettslag og sameier, sier Brekke-Brandtzæg.