Nytt konsept utsolgt på under to timer! Oppretter ekstraplasser.

02.01.2024
Rekordpåmelding til nytt konsept!
"B2B besøk" er tittelen som vi nå ruller ut. Første besøk er Karmsund Havn, Husøy.

Dette konseptet er en ren medlemsfordel, og går i korte trekk ut på at medlemmer får mulighet til å besøke andre bedrifter på Haugalandet. På disse besøkene vil en få god informasjon om historien, hvordan bedriften opererer og deretter en omvisning på bedriftens produksjons-arealer.

- Ettersom dette i noen tilfeller krever veldig høy sikkerhet og godt informerte deltakere, vil det være begrenset plass på hvert besøk. Her vil det være "første til mølla prinsippet" uttaler prosjektleder for konseptet Sverre Vågen jr.

Det første besøket som går 20. februar, vil være Karmsund Havn. Her vil vi få en god presentasjon av størrelsen og viktigheten av havnene, før vi går ut blant skip og containere godt guidet av Karmsund Havns autoriserte personell.

- Etter landseringen gikk det under 2 timer før denne var fulltegnet. Derfor har vi nå lagt ut en venteliste med maks 1 person per bedrift. Dersom det blir nok deltakere på denne, så kjører vi en ny besøksrunde kl 15:00-16:30 samme dag, sier en storfornøyd prosjektleder Vågen i næringsforeningen.

For å melde seg på ventelisten, trykk her!