Olafur Gislason ny salgsleder i Kystdesign.

08.04.2024
Olafur Gislason er ny salgsleder i Kystdesign.
Skal også ansette flere.
-I løpet av det siste tiåret har Olafur suksessfullt ledet Norwegian Offshore Rental (NOR) gjennom en periode med bemerkelsesverdig vekst og fremgang. Hans strategiske visjon og eksepsjonelle ledelse har vært avgjørende for NORs suksess. Vi er begeistret for at Olafur har valgt Kystdesign som sin nye arbeidsgiver. Hans ankomst er et bevis på vårt engasjement for kvalitet og vår dedikasjon til å fremme vekst. Vi er fast overbevist om at Olafur vil spille en sentral rolle i å forme vår fremtid, sier CEO i Kystdesign Tore Nedland i en pressemelding.

Gislason ser frem til starte i den nye jobben.

-Kystdesign har et fremragende omdømme, og den tverrfaglige kompetansen internt er bemerkelsesverdig og velkjent i undervannsindustrien. Jeg gleder meg til å bli en del av det talentfulle teamet hos Kystdesign og spille en nøkkelrolle i den neste fasen av veksten, sier Gislason.

Nedland kan også røpe at de er på jakt etter flere medarbeidere.

-Så langt i år har vi i Kystdesign ønsket to nye medarbeidere velkommen til teamet vårt. Sammen med Olafur venter vi spent på ankomsten av fem nye teammedlemmer før sommerferien. I tillegg søker vi aktivt etter to medlemmer til vår elektronikkavdeling. Med disse tilskuddene ser 2024 ut til å bli et år med betydelig vekst for oss, avslutter han.