Påfyll med nytt konsept

03.02.2022
Prosjektleder Hilde Øygarden ser frem til første arrangement av Næringsforeningens nyeste konsept PÅFYLL 17. februar.
Næringsforeningens nyeste foredragsserie tegner allerede til å bli en suksess
– Det finnes utrolig mange interessante og nyttige foredrag relatert til temaet ledelse, og det ønsket vi nå å lage et eget konsept på, sier prosjektleder Hilde Øygarden i Næringsforeningen.

Hun vet at det er stor interesse for ledelsesrelaterte kompetansehevende foredrag, blant annet fordi det som regel etterspørres i evalueringsskjema etter kurs og konferanser er ferdig.

– Nå har vi inngått et samarbeid med vårt medlem BI Campus Stavanger. Sammen finner vi relevante og veldig gode foredragsholdere og -temaer til denne nye møteserien vi har valgt å kalle PÅFYLL. Det er jo nettopp det det er – påfyll av kunnskap, sannsynligvis også energi – og etter hvert også påfyll i magen i form av lunsj og kaffe, så vel som påfyll av nye bekjentskaper, sier Øygarden.

Første arrangement, «Det handler om ledelse» med professor ved BI, Øyvind Lund Martinsen, avholdes digitalt 17. februar, men planen er å gjøre serien om til fysiske arrangementer fra og med neste gang.

– Det har strømmet inn med påmeldinger siden invitasjonene ble sendt ut, så dette tegner til å bli en stor suksess, smiler prosjektlederen.

Her kan du lese mer om arrangementet og melde deg på.