Stillasgruppen vinner viktig kontrakt på Boliden

05.12.2022
Daglig leder i Stillasgruppen, Brian Sjøen.
Boliden har tildelt Stillasgruppen ansvaret for å utføre stillastjenestene på utvidelsen av sinkproduksjonen i Odda, utvidelsen vil gi en økning i årlig produksjon med 75%.
Investeringen er en av de største i Bolidens historie og utgjør i overkant av 8 milliarder kroner.

I denne kontrakten vil Stillasgruppen ha hovedansvaret for leveranse av stillasmateriell og personell. Kontraktens varighet er 2 år.

-Dette er en svært viktig kontrakt for Stillasgruppen og av stor betydning også for flere av våre datterselskaper, spesielt Stillasgruppen Produksjon for levering av eget og norskprodusert stillasutstyr, og for Stillastjenester AS for levering av personell for planlegging, koordinering, bygging, endring og demontering av stillas. Denne kontrakten gjør det mulig for Stillasgruppen å satse videre mot å bli Norges største og beste leverandør på våre tjenesteområder, sier daglig leder i Stillasgruppen, Brian Sjøen