Strålende tilbakemeldinger på nytt konsept

22.11.2023
En lyttende og engasjert forsamling på det første B2B Connect
25 bedrifter var tirsdag denne uken med på ett av de nye konspetene til Næringsforeningen Haugalandet.

En begeistret prosjektleder i Næringsforeningen, Karoline Kolstø, hadde gleden av å ønske velkommen til et fulltegnet B2B Connect. En sentral oppgave for Næringsforeningen er å skape plattformer der næringslivet på Haugalandet kan bygge relasjoner og bli kjent med hverandre. Dette åpner dører for muligheten til å etablere fruktbare og strategisk betydningsfulle samarbeid og ikke minst styrke næringslivet på Haugalandet.

Hver av de 25 bedriftene fikk nøyaktig 3 minutter til å presentere seg for hverandre. Med stort engasjement ble de tildelte minuttene brukt flittig av alle som presenterte sin bedrift og hva de tilbyr.

- Vi var veldig spente da vi lanserte prosjektet, ville bedrifter melde seg på? Men det var ingen grunn til bekymring, arrangementet ble fulltegnet på kort tid og mange ble satt på venteliste, sier en engasjert Kolstø.
- Vi bestemte oss der og da for at dette må vi gjøre flere ganger og vi kjører på med flere slike treff i 2024. Neste gang vi arrangerer B2B Connect er 6. februar og påmeldingen er godt i gang, sier Kolstø.

Tilbakemeldingene var utelukkende positive fra alle som var med. Slike møtearenaer er det behov for og nytteverdien er stor for alle som er med på slike treff i følge flere av dem som var med på det første B2B Connect i regi av Næringsforeningen Haugalandet.

- En veldig flott arena å bli bedre kjent med med bedrifter på Haugalandet. Få økt kunnskap om historien og produkter til de enkelte bedriftene, samt en fin anledning til å bygge ditt eget merkevare. B2B connect er en perfekt plass til å bygge relasjoner, skape tillit og øke lokal kunnskap, sier en av de deltagende medlemsbedriftene.

Det vil også arrangeres B2B connect 21. mars.