Svært gode tilbakemeldinger på fulltegnet Markedsføringsdag

06.06.2024
Full sal under årets Markedsføringsdag i Edda Kino, sal 7.
Rekrutteringskampanjene til Sjøfartsdirektoratet var ett av blinkskuddene.
Fredag 31. mai var det duket for Markedsføringsdagen 2024 i Edda Kino.

Næringsforeningen ønsket velkommen i den splitter nye Edda 7. I en fullsatt sal var deltakerene forventningsfulle til årets foredragsholdere og den nye arenaen.

Tilbakemeldingene fra deltakerne var svært positive, og Sjøfartsdirektoratet fikk hele 5,51 (av 6) i karakter! Det er tydelig at idèer helt utenfor boksen faller i smak på Haugalandet. Det var Eivind Kallevik og Erlend Bjelland som presenterte rekrutteringskampanjene Sjøfartsdirektoratet har gjennomført på en meget humoristisk måte de siste årene.

Dagen vekket de fleste følelser, og da den var over hadde deltakerene opplevd mye latter, stolthet, noe alvor, endel aha-opplevelser og til slutt klump i halsen og følelsestårer. En ganske lik opplevelse publikum bør få av markedsføring generelt, ifølge foredragsholderene. Det er også gjennomgående at kunstig intelligens vil spille en vesentlig rolle i fremtidens markedsføring.

Edda Kino stod for lunsj, pausemat og kaffe til konferansen. Det er første gang de lager alt fra eget kjøkken, og dette fikk gode tilbakemeldinger fra gjestene. Også foajeen er utvidet og fornyet, slik at nettverksbygging og mingling fikk sin fortjente plass.

Edda kinos nye sal 7, var en velegnet sal å arrangere konferanser i.

-Kinolerretet er så stort at alle i salen ser og selvfølgelig hører veldig godt. Setene er særdeles gode, så vi var skeptisk til om noen skulle finne på å sovne i salen. Heldigvis var foredragsholderene så gode at alle fulgte veldig godt med, sier en fornøyd prosjektleder i Næringsforeningen, og konferansier for dagen, Sverre Vågen jr.

Beste foredrag kåret av deltakerene: Sjøfartsdirektoratet! (fv. Erlend Bjelland og Eivind Kallevik)