"TECH skal du ha!" nærmer seg

10.04.2024
f.v. Bergitte Tønnesen Andersen (CGI) og Sverre Vågen jr. (Næringsforeningen Haugalandet)
Det er den 30. april det skjer
Det jobbes på spreng i næringsforeningens ressursgruppe "Teknologi i praksis".

Halvdagskonferansen "TECH skal du ha!" ligger bare noen uker frem i tid, og de siste detaljene settes nå på plass.
Ressursgruppeleder Bergitte Tønnesen Andersen er svært godt fornøyd med programmet.
- Det er et program som passer til de fleste faktisk. Teknologien er stadig i endring, og på denne konferansen kan man hente mange gode tips og triks som kan avlaste og effektivisere en ellers travel hverdag. Det blir også spennende å høre om IT-sikkerhet og hacking når Marius Jordet faktisk skal hacke noen "live" på scenen! - sier Andersen.

I disse dager landes også noen lokale innslag med bedrifter, som har tatt i bruk noe av teknologiens nyheter. - Ressursgruppen jobber godt, og nå er det bare å få på plass de siste brikkene, sier en stolt koordinator fra næringsforeningen, Sverre Vågen jr. Gruppen består av et bredt spekter bedrifter, og det er en suksessfaktor når vi lager en slik konferanse som skal passe til de aller fleste avslutter Vågen.

"TECH skal du ha" går av stabelen tirsdag 30. april kl 12.00 i Garasjebryggeriets lokaler. Etter endt konferanse blir det mulig å fortsette nettverksbyggingen på Bybadet like utenfor.

Mer program og informasjon finner du her.