Tettere samarbeid

02.11.2023
Ingeline Kaldestad og Bernt Jæger fra Næringsforeningen og Lise M. Østensjø Waage og Thor Harald Eike fra Advokatfirmaet Euirojuris Haugesund
Advokatfirmaet Eurojuris Haugesund blir en del av Næringsforeningens hovedsamarbeidspartnere

-Vi er både stolte og ydmyke over tilliten våre hovedsamarbeidspartnere viser oss, sier adm. direktør Bernt Jæger. Han framhever viktigheten av det tette og gode samarbeidet Næringsforeningen har med sine samarbeidspartnere.
– Samarbeidet omfatter bl.a en tett og god dialog om næringspolitiske saker - og bidrar i tillegg til at vi får muligheten til å legge til rette for innholdsrike og nyttige faglige møteplasser til beste for hele regionens næringsliv, fastslår Jæger, som gleder seg over å ønske Eurojuris Haugesund som ny hovedsamarbeidspartner.

-Vi er svært tilfredse med å inngå en samarbeidsavtale med Næringsforeningen, uttaler daglig leder i Eurojuris Haugesund Thor Harald Eike.
-Dette har vært i våre strategiske planer over lang tid og vi ser frem å bidra til å fremme næringslivet på Haugalandet sammen med de andre partnerbedriftene i årene som kommer.  Vi er allerede godt i gang med samarbeidet gjennom fellesarrangementet Ung i Næring og vår deltakelse på Leder og HR-dagen og ser fram til muligheten for ytterligere fellesaktiviteter, sier Eike.

-Vi føler oss privilegerte som får jobbe sammen med medlemsbedrifter og samarbeidspartnere om saker og møteplasser som er viktige og nyttige for ulike bransjer og bedrifter i regionen, fastslår Bernt Jæger. Denne støtten muliggjør et høyt aktivitetsnivå, til beste for regionen.  Vi gleder oss til gjensidig nyttig samarbeid med våre hovedsamarbeidspartnere, som nå teller totalt 12 av regionens nøkkelbedrifter:
Haugaland Kraft, DNB, A. Utvik a.s, Haugesund Sparebank, Karmsund Havn, Vassbakk & Stol, Sparebanken Vest, Gassco, Hatteland, Sparebank 1 SR bank, Hydro Aluminium Karmøy – og Advokatfirmaet Eurojuris Haugesund.