To priser på rad til Appex!

08.09.2023
Slik ser vinnerstanden til ScaleAQ og Moen Marin ut. Foto: Appex

Appex gjør suksess med design og levereranser av messestands.

Appex gjør suksess med design og levereranser av messestands. På Aqua Nor i Trondheim har de vunnet to på rad.

-Det er få som er klar over hvor stort dette faktisk er, sier teamleder Anne Grete Müller.

Med over 600 utstillere og 25.000 besøkende fra 80 nasjoner, er Aqua Nor verdens største messe for akvakultur-teknologi. Messen går av stabelen i slutten av august annethvert år, og blant alle utstillerne kåres "Beste Stand".

Sist stakk Optimar av med den gjeveste prisen og i år ble vinneren ScaleAQ/Moen Marin. Appex har designet og levert begge messestandene. Forretningsområdet har igjen en god utvikling etter tøffe korona-år.

-Vi er selvsagt veldig stolte av å stå bak våre gode kunder og vinne prisen for beste stand for andre gang på rad, sier Tore Fremmersvik, daglig leder i Appex. Dette bekrefter bare at våre kreative 3D- og interiørdesignere er gode på å lage helhetlige løsninger, som våre prosjektledere, sammen med kunder og samarbeidspartnere, tar trygt i havn, for å bruke et maritimt uttrykk, sier Fremmersvik mens han smiler fra øre til øre.

I årets begrunnelse fra juryen står det blant annet: "Styret har gleden av å kåre ScaleAQ/Moen Marin som årets vinner av beste stand! De har en god visuell presentasjon med fysiske elementer presentert på en helhetlig måte, som tiltrekker mange besøkende."

-Her i Appex digger vi å komme opp med originale konsepter og funksjonelle, skreddersydde løsninger. Sammen med kunden har vi klart å skape noe som pirrer nysgjerrigheten og lokker de besøkende inn, samtidig som kundens produkter får skinne og de ansatte som skal stå lange dager på jobb blir ivaretatt. Veldig kjekt at teamet vårt har kunnet bidra til suksessen til ScaleAQ og Moen Marin, sier teamleder Anne Grete Muller.

-Jeg er veldig stolt over å motta prisen for beste stand på vegne av ScaleAQ og Moen Marin. Her har mange vært i sving og samarbeidet med Appex har vært helt supert, avslutter Anita Hårstad, Markedssjef i ScaleAQ.

Om ScaleAQ og Moen Marin
ScaleAQ er et internasjonalt selskap innen havbruk som leverer programvare, teknologi og utstyr fra 27 kontorer i 11 land. Moen Marin er landets ledende leverandør av kvalitetsfartøy til havbruksnæringen.

Om Appex
Appex er et prisbelønt design- og teknologibyrå med 40 ansatte i Haugesund. Selskapet leverer tjenester innen markedsføring, grafisk design, 3D- og interiørdesign, animasjon, foto/film samt web- og systemutvikling.

Om kåringen