Unimicro inngår nytt partnerskap

19.12.2023
Adm. dir. i Unimicro Kjartan Brurås Solvi, og adm.dir. i Azets Norge Runar Leite
Nytt partnerskap for Unimicro

Azets, en anerkjent leverandør av forretnings- og regnskapstjenester, kunngjorde en spennende nyhet om deres partnerskap med Unimicro, en velkjent leverandør av regnskaps- og lønnssystemer. Den nyskapende avtalen markerer begynnelsen på et lovende samarbeid rettet mot å tilby avanserte løsninger til Azets kundebase.

Under denne avtalen vil Unimicro levere en skyløsning under Azets merkevare til deres kunder. Teamene fra begge selskapene har allerede kommet godt i gang, etablert et positivt samarbeidsklima og ser frem til å styrke båndene ytterligere i tiden som kommer.

Implementeringen av Unimicros løsning har startet i testfasen, med fokus på å optimalisere lønnsprosesser for Azets kunder. Den pågående testfasen har vist lovende resultater, og flere selskaper står klare til å dra nytte av den innovative løsningen.

Runar Leite, administrerende direktør i Azets Norge, sier i en pressemelding:
-Vi ser virkelig frem til å tilby våre kunder et avansert og effektivt lønnssystem som møter de dynamiske behovene i dagens forretningsmiljø sammen med Unimicro.

Kjartan Brurås Solvi, administrerende direktør i Unimicro, la til:
-Vi er stolte av å bli valgt som leverandør av systemet Azets skal tilby i markedet. Dette bekrefter at vi leverer brukervennlige, kvalitetsprodukter og er ledende innen teknologi.

Dette partnerskapet markerer begynnelsen på en ny epoke for både Azets og Unimicro, og begge parter er forpliktet til å levere løsninger av høy kvalitet som styrker kundenes forretningsprosesser. Samarbeidet forventes å gi betydelige fordeler for begge organisasjonene og deres kunder.