Velkommen på laget!

01.10.2021
Tine Osmundsen begynner som Næringsforeningens nye prosjektleder i januar 2022.
Tine Osmundsen blir Næringsforeningens nye prosjektleder.

Næringsforeningen utlyste stillingen like før sommerferien, og har etter en god prosess i samarbeid med HUMAN, landet på Tine Osmundsen som foreningens nye prosjektleder. Tine er 36 år, og kommer fra stillingen som HR- og kommunikasjonsdirektør i Karmsund Havn, der hun blant annet har hatt ansvar for kommunikasjon, strategisk satsing på bærekraft, næringspolitisk arbeid, HR-relatert aktivitet og arrangement.

-Det var en rekke gode søkere til denne stillingen, men vi var ikke i tvil; Tine var den beste kandidaten. Vi gleder oss nå til å få henne med oss på laget, og er sikker på at hun med hennes bakgrunn og erfaring kan bidra til at vi sammen kan skape ytterligere vekst for foreningen, sier adm.dir i Næringsforeningen, Bernt Jæger.

-Jeg er imponert over arbeidet Næringsforeningen gjør for næringslivet i regionen, og gleder meg veldig til å bli en del av det. Stillingen vil nok innebære varierte oppgaver som spenner fra næringspolitikk og strategiarbeid, til operativt arbeid med planlegging og gjennomføring av konferanser og møteplasser, og jeg håper jeg vil ha mye å bidra med. Mest av alt ser jeg frem til å treffe de ulike medlemsbedriftene, og bli bedre kjent med den flinke gjengen som allerede jobber i Næringsforeningen, sier Tine Osmundsen.

Tine begynner i stillingen i januar 2022, og overtar etter Ingeline Kaldestad som begynner som prosjektleder i Destinasjon Haugesund & Haugalandet medio oktober. Ingeline kommer til å være engasjert for å fullføre enkeltprosjekter, som Haugalandskonferansen for Næringsforeningen i en overgangsperiode.