Viktig milepæl

05.04.2024
Fra venstre: Kontraktskoordinator Kjersti Reiersen og daglig leder i Omega 365 Consulting, Leon Dyngeland ser frem til samarbeidet med Equinor ASA.
Stor kontrakt som legger grunnlaget for fortsatt vekst.
Omega 365 Consulting AS har sikret en rammeavtale med Equinor ASA for levering av flerfaglig, prosjektadministrativt og administrativt personell.

Kontrakten er en viktig milepæl i Omega 365 Consulting sin pågående vekst innen konsulenttjenester. Kontraktens varighet er fem år til 31.05.2029, med mulighet for forlengelse med tre pluss to år, til 31.05.2034 ifølge en pressemelding.

-Dette er en stor kontrakt som legger grunnlaget for fortsatt vekst. Den vil gi mange spennende oppdrag for våre konsulenter, sier daglig leder i Omega 365 Consulting, Leon Dyngeland, som understreker viktigheten av denne avtalen.

I tillegg vil Omega 365 Consulting tilby en ny kategori konsulenter for Equinor ASA, innen administrative stillinger som lønn, fakturering, regnskap og prosjektkoordinatorer.

-Vi er glade for mulighetene samarbeidet gir for å utvide teamet med dyktige fagfolk på dette området, sier Dyngeland.