Over 50 på seminar

23.08.2011
Over 50 personer har meldt seg på til dagens seminar på Rica Maritim Hotel, der vi setter søkelys på hvordan bedriftene kan utnytte det offentlige virkemiddelapparatet.

Sammen med Polytec, Forskningsrådet, VRI Rogaland og Innovasjon Norge inviterer Næringsforeningen til dialogmøte om hvilke muligheter som åpenbarer seg i det offentlige virkemiddelapparatet for bedrifter som vil virkeliggjøre gode ideer.
- Her er bedrifter fra Etne i øst og til Åkrehamn i vest og fra alle mulige bransjer, sier HN-direktør Egil Severeide, som er glad for den store oppslutningen.
- Det viser at det er behov for informasjon om hvor bedrifter med gode ideer og prosjekter kan hente bistand, som kan resultere i økonomisk støtte. Nordfylket får en altfor liten del av denne kaka, og vi tror mangelen på kunnskap om virkemiddelapparatet kan være en viktig årsak, sier Severeide.

Her er programmet for dagen: