Sammen om 10-minutes!

21.01.2020
Klar for godt samarbeid: Ingeline Kaldestad, Næringsforeningen - Jorunn Ekerhovd, Appex - Tore Fremmersvik, Appex - Sissel Jacobsen, Appex og Bernt Jæger, Næringsforeningen
Appex er ny samarbeidspartner for Næringsforeningens populære 10-minutes konsept. - Et positivt og nyttig samarbeidsprosjekt, fastslår Tore Fremmersvik!

Appex overtar etter Handelsbanken, som samarbeidspartner for 10-minutes-arrangementene.

Appex passer 10-minutes konseptet som hånd i hanske, sier Næringsforeningens adm. dir Bernt Jæger. - Det kreative teknologiselskapet har også samarbeidet med oss i Næringsforeningen om MF-dagen for noen år siden – og vi ser fram til å gjenoppta det gode samarbeidet!

Appex hjelper små og store bedrifter i hele Norge med digitalisering. Selskapet tilbyr rådgivning, markedsføring, programmering og IT-drift. I tillegg har Appex ekspandert med kompletterende forretningsområder gjennom selskapene Assist (print) og Garp Design (messestands). Totalt består Appex Gruppen av over 60 medarbeidere. Appex er kåret til en av Norges beste arbeidsplasser tre år på rad – og lidenskap, kompetanse og kundeservice ligger i bedriftens DNA.

Vi i Appex ønsker å bidra til å løfte fram lokalt næringsliv og 10-minutes er et lettbeint og nyttig konsept i så måte. Med korte innlegg blir vi kjent med flinke folk som deler sine erfaringer. Dette er definitivt noe Appex ønsker å være assosiert med, sier Tore Fremmersvik.

Næringsforeningens 10-minutes har definitivt vekket positiv oppmerksomhet, med sine kjappe 10-minutters innlegg – og sosiale og uformelle  atmosfære. 10-minutes er også Næringsforeningens eneste konsept som er lagt til kveldstid.

Planleggingen av årets første 10-minutes starter NÅ! Følg med!