Seniorfestivalen starter fredag

15.09.2011
Tradisjonen tro innledes høstsesongen med Seniorfestival i Haugesund. Her blir det et bredt tilbud av sosiale og kulturelle arrangementer for byens seniorer. Det hele starter med festforestilling i Festiviteten fredag 17. september.

Seniorfestivalen blir arrangert fra og med den 17. til 25. september. I år som tidligere år blir det variert program.

Under festforestillingen fredag 17. september klokken 11.00 blir Seniorfestivalen i Haugesund høytidlig åpnet av ordfører Petter Steen jr. Det blir musikkinnslag og gratis servering av kaffe og kaker i foajeen fra klokken 10.00.

Komiteen bak eldredagene i Haugesund består av representanter fra eldrerådet, pensjonistforeningene, Røde kors, Norsk folkehjelp, sanitetsforeningene, kirken, frikirkene, kommunale enheter og frivillige og ansatte på Havnaberg eldresenter.

Program for eldredagene er produsert og delt ut. I tillegg kan du få dette utlevert på Servicesentert i Kirkegata 85. Billetter til ulike arrangementer og mer informasjon kan en få ved henvendelse på Havnaberg eldresenter.

Program for festivalen finner du her: