Slo rekorden!

27.09.2018
Petter Schjerven slo en fire år gammel rekord på Mf-Dagen. Se bilder og video fra konferansen.
Publikum har gitt sin evaluering etter den 5. MF-Dagen i rekken; Petter Schjerven fikk best score av samtlige foredragsholdere med en snittscore på hele 5,8 (skala fra 1-6). Silje Herget fra Melvær & Co kom på andreplass med snittscore på 5,1, fulgt av Monna Nordhagen med 4,7 poeng i snitt. – Dette er ekstremt bra levert sier prosjektleder Ingeline Kaldestad i Næringsforeningen. Jeg hadde mine tvil om at noen kom til å slå Jostein Magnussens fire år gamle rekord med et snitt på 5,4, men Schjerven blåste publikum og meg av banen med sitt foredrag om kommunikasjon.

-Næringsforeningen sender ut evaluering på alle arrangement, og kun en gang tidligere har vi sett dette nivået, sier Kaldestad. Det var under HR –Dagen i 2014 da den profilerte politikvinnen Hanne Kristin Rhode fikk samme score som Schjerven.

Publikum var totalt sett svært fornøyde med arrangementet, og hele 96% svarer at de kan tenke seg å komme tilbake neste år. – Det er det aller viktigste. Vi legger mye tid og ressurser ned i en slik fagdag,og er helt avhengig av at publikum føler de får valuta for pengene. Alt kan selvsagt bli bedre, men dette gir energi til å starte arbeidet mot Mf-Dagen 2019, sier en smilende Kaldestad.

Se bilder fra konferansen her. Fotograf: Grethe Nygaard

Se videosnutt der Petter Schjerven forklarer om ulike kommunikasjonsmodeller ved bruk av overheadprosjektor…Video: Helge Ytterøy L'orange

Bilde under: Fornøyd publikum under MF Dagen 2018.