Søker bedrifter til ONS

11.11.2011
Haugesundregionen har fått mer plass og bedre plassering under neste års ONS i Stavanger-årets store happening for oljebransjen. Nå søker Anne Kristin Jordbrekk bedrifter som vil delta.

- Vi har 112 kvadratmeter til disposisjon og pr. nå har tre bedrifter tegnet plass. Vi trenger 8, og gir nå bedrifter som ser markedspotensialet muligheten til å melde sin interesse. Dette er et flott utstillingsvindu mot en sterk næring, sier Jordbrekk.

Oljemessen arrangeres fra 28. til 31. august 2012, og ideen med på samle bedrifter fra Haugalandet på en felles stand har slått godt an. En del av de store bedriftene i regionen velger å ha egne stands, men erfaringen fra ONS for to år siden viser at mange synes det er veldig greit å være sammen med andre.

- I år skal vi ha en fin plass i hall H, og der skal vi føre opp et flott utstillingt som vil synliggjøre regionen og bedriftene på en flott måte, sier Anne Kristin Jordbrekk. Hun jobber til daglig ved Rogaland Ressurssenter, og interesserte bedrifter kan henvende seg der.