Solide tall i Næringsforeningen

11.04.2013
Haugesundregionens Næringsforening er i fin flyt og leverer gode tall til generalforsamlingen torsdag 25. april. Styret uttrykker tilfredshet med utviklingen av foreningen
En hektisk aktivitetsplan med stadig flere arenaer, næringspolitiske framstøt og fin medlemstilvekst er noen av plussfaktorene som fremheves i årsberetningen som nå presenteres for medlemsmassen.

Regnskapet viser et resultat etter finans på vel 703.000 kroner eller knapt 10 prosent av omsetningen. I 2011  nådde resultatet over en million kroner, og tilsammen er egenkapitalen nå på nær 3,5 millioner kroner. -

Vi har brukt de siste årene på å bygge opp en solid økonomisk plattform. Nå har vi den bufferten vi trenger for å møte en framtid med mange utfordringer. Det gjør oss i stand til å gjennomføre ulike prosjekter og satse på nye områder som gagner den voksende medlesmassen vår, sier adm.dir. Egil Severeide.

Her kan du lese Årsrapporten i sin helhet: