Solstad nestsjef i rederiforbundet

23.03.2012
Norges Rederiforbund har fått ny toppleiing med Lars Peder Solstad frå Skudeneshavn som visepresident.

Den nye visepresidenten har det siste året vore vararepresentant til Rederiforbundet sitt styre og gjer nå eit byks framover til nestleiar stolen. Som ny president i Norges Rederiforbund har generalforsamlinga torsdag valt Trond Kleivdal, som er dagleg leiar i ferjeselskapet Color Line.

Solstad er til kvardags toppsjef i eit av Norges største offshorereiarlag, Solstad Offshore i Skudeneshavn. Dette reiarlaget er børsnotert, men samtidig kontrollert av Solstad-familien. Reiarlaget på Karmøy ein flåte på til saman 50 skip med stor verksemd både i Asia, styrt frå Singapore og med dotterselskap i Rio de Janeiro i Brasil.

Les nhva aftenbladet.no skriver: