Speedmeeting for byggebransjen

05.06.2012
4.september inviterer Næringsforeningen og Norsk Møteforum til speedmeeting i Haugesund. HN-medlemmer får rabatt på deltakelse.
Møteforum Bygg og anlegg arrangeres i år som et samarbeid mellom Haugesundregionens Næringsforening og Norsk Møteforum AS.

Møteforum er en møteplass for aktører i bygg-, anlegg- og eiendomsbransjen i regionen, der over 50 aktører treffes for å gjennomføre konkrete møter seg i mellom. Bedrifter utenfor bygg-, anlegg- og eiendomsbransjen kan ikke delta.

Dagen går ut på at du får 14 utvalgte møter på èn dag. 7 av møtene er med bedrifter du velger ut på forhånd, mens de siste 7 er med bedrifter som spesifikt har ønsket å treffe dere.

Hele dagen foregår på Rica Maritim Hotel i Haugesund, der det for anledningen er satt opp mange små møtebåser med bord og stoler.

Møteforum Bygg og anlegg arrangeres en gang i året i de største næringsregionene i Norge og ble gjennomført med suksess for første gang i Haugesund i 2011.

Her møter du mange aktører fra bransjen i regionen. Denne dagen skal du ikke høre på foredrag, men gjennomføre 14 konkrete ansikt-til-ansikt møter à 20 minutter.

Les mer her: