Strålende evaluering av Styrestall

22.02.2012
Toppkarakterene hagler etter årets første møte i Styrestall Haugalandet. Sjelden har en evaluering vært så positiv som etter denne kveldsøkten med temaet "Det perfekte styret"
Emnet må ha trigget mange, for det sto fortsatt folk på venteliste da de seksti møtedeltakerne satte seg ned i Haugaland Krafts lokale denne onsdagskvelden. Advokat Hans Jakob Sæther i Eurojuris dro først gjennom daglig leders forhold til styret, før advokat Rune Lande og adm.dir. Frank Vikingstad i Sysco snakket om "Det perfekte styret" sett fra styreleders og daglig leders synspunkt. Deretter var det ordveksling mellom foredragsholderne og salen.

Halvparten av møtedeltakerne har fyllt ut evalueringsskjema og på en skala fra 1 til 6 gis det god score både til emnet og de enkelte foredragsholderne.

92 prosent gir enten toppkrakter 6  eller 5 på spørsmålet om hva de syns om totalkonseptet og hele 96 prosent gir samme karakterer når de blir spurt om de synes forventningene til kurskvelden ble oppfyllt.

Av tilbakemeldingene går det ellers fram at dette var et topp kurs, et kurs som gav nyttig lærdom og som det må bli mer av.

Styrestall Haugaland består nå av nærmere 70 medlemmer, og er et produkt utviklet og driftet av Haugesundregionens Næringsforening. Handelsbanken er hovedsamarbeidspartner og Kvinnovasjon med Anne Kristin Jordbrekk en viktig samarbeidspartner.