Tomme sentrumsgater i Sauda

28.10.2011
Det er ikke bare i Haugesund at diskusjonen om sentrum går høyt. I Sauda er lederen av handelsforeningen bekymret over tomme sentrumsgater.

– Situasjonen er alvorleg og bekymringsfull, det kan ein ikkje legge skjul på. Det er få folk i sentrum og arbeidsplassar vil gå tapt viss vi ikkje klarer å få snudd trenden, seier leiar i Sauda handelsforening, Stig Birkeland til lokalavisa Ryfylke.

For ti månader sidan gjekk den lokale handelsforeininga inn for at flest muleg av dei 26 medlemsbedriftene skulle ha felles opningstider. Etter ei kundeundersøking blei det klart at majoriteten av dei kjøpekraftige saudabuane ønska utvida opningstider.

– Tre av fire ville at butikkane skulle halde lenger ope. Brorparten av dei aktive medlemmane i foreiningen ville følge styret sitt forslag om å møte kundane sitt ønske, medan andre sa klart ifrå at dei ville følge eigne, forklarer Birkeland, og legg til at ordninga med utvida opningstider har sklidd ut.

Les mer her:

Leiaren i handelsforeininga er klar på at det ikkje er ønskeleg å påføre bedriftene kostnader som dei ikkje kan forsvare. Han meiner også at det er umuleg å tvinge kundane til å bruke pengane sine i sentrum. Men, situasjonen er som nemnt alvorleg. Viss trenden fortsett kan i yttarste konsekvens fleire hundre arbeidsplassar stå i fare.