Toppleder inn i Sysco-styret

31.01.2011
Tidligere HP Norge- sjef Frode Haugli ble enstemmig valgt inn som nytt styremedlem i Sysco AS på årets generalforsamling 27. januar 2011.

Frode Haugli har lang fartstid i IT-miljøet i Norge og har i tillegg til toppjobben i HP Norge innehatt flere ledende stillinger i HPs EMEA-organisasjon. Han har også vært leder for det tiligere børsnoterte selskapet Software Innovation ASA.

- ”Jeg synes Sysco er et spennende selskap med en meget offensiv og godt gjennomarbeidet strategiplan for de neste årene. Fasen som selskapet går inn i vil kreve kompetanse på mange ulike områder og jeg tror helt klart at jeg vil kunne bidra. Jeg gleder meg derfor å være med Sysco på den nye satsingen” - sier Frode Haugli i en pressemelding.