Trygt - og nyttig!

25.09.2020
Helene Skeie Østhus og Karen Wolden fra Kirkens Bymisjon nyter lunsjen sammen med Bjarne Laastad fra PYX under MF-dagen i Festiviteten.
Markedsføringsdagen gikk av stabelen i går. - Trygt og nyttig, var omkvedet...
Smittevern sto i høysetet da Næringsforeningen inviterte til den årlige MF-dagen i Festiviteten. Klare direktiver om avstand både i foajeen og salen ble pliktskyldig fulgt av deltakerne som uttrykte stor tilfredshet med å møte folk igjen.

-Det er altfor lenge siden sist. Dette har jeg savnet, sa Helene Skeie Østhus i Kirkens Bymisjon, som hadde invitert kollega Karen Wolden fra Stavanger til arrangementet i Haugesund.

-Veldig kjekt og spennende. Og jeg føler meg veldig trygg i disse omgivelsene, sa Wolden.

Turid Berge Olsen har overtatt markedsføringsjobben i Ølen Betong og hadde tatt turen for å lære og for å knytte kontakter. - Jeg bommet litt og trodde det var i Edda kino, men kom da tidsnok likevel, sa Turid som synes det er viktig å støtte opp om arrangementene som Næringsforeningen tilbyr.

For Helene Jordbrekk og Rannveig Madsen i Rogaland Ressurssenter kunne timingen knapt vært bedre.

-Vi er midt inne i arbeidet med ny markedsplan og har fått gode tips som vi kan ta med oss i arbeidet. Spesielt dette med å lære oss å kjenne målgruppen vi jobber mot, sa de to som meldte seg på MF-dagen på grunn av spennende program.

-Flott med slike møteplasser og vi føler oss veldig rygge her, var konklusjonen.

Se flere bilder fra dagen her!