Utelukker ikke nytt hotell

12.04.2012
Avtalen med Caiano om drift av Saga Hotel innebærer ikke at vi setter strek over planene om nytt hotell i Tuhauggata, sier Thon-direktør

Vi ser markedssituasjonen i Haugesund noe an og mener at avtalen med Caiano Hotelldrift AS om Hotel Saga er et glimrende utgangspunkt for oss,

Administrerende direktør i Thon Hotels, Morten Thorvaldsen, sier til Karmsund at konsernet er kjempefornøyd med å ha skaffet seg et fotfeste i hotellmarkedet i Haugesund gjennom franchiseavtalen med Caiano Hotelldrift AS.

Fra 1. august i år skifter Rica Saga Hotel navn til Thon Saga Hotel og vil inngå i Thons «City hotel»-konsept. Thon Hotels er den tredje største hotellkjeden i Norge og drifter 60 hoteller innenfor fire ulike konsepter: Budget, City, Conference og Resort. - For oss er det svært spennende å komme inn under et etablert merkenavn som Thon Hotels, sier adm. direktør i Caiano Hotelldrift AS, Johan Hjelmaas.

Han er overbevist om at samarbeidet vil bidra til å øke kundegrunnlaget for det tradisjonsrike sentrumshotellet i Haugesund.

Les mer her: http://karmsundavis.no/2012/04/11/saga-avtalen-betyr-ikke-nei-til-nytt-sentrumshotell/