Velkommen på laget!

13.12.2019
Arbeidsavtalen er signert; Lars Lindtner og Bernt Jæger fra Næringsforeningen
Næringsforeningens nye medarbeider er vant med lagspill…
Næringsforeningen har etter en god prosess i samarbeid med Level Personal, landet på Lars Lindtner som foreningens nye prosjektleder. Lars er 26 år, og kommer fra markedsavdelingen i FKH der han har hatt flere ulike roller og ansvarsområder, blant annet innenfor digital markedsføring, koordinering av arbeidet med frivillige og kontakt med samarbeidspartnere.

Næringsforeningens tidligere leder, Egil Severeide gikk fra 1. juli over i halv stilling som rådgiver i foreningen og vil ha denne stillingen ut 2020. Lars Lindtner starter i jobben som prosjektleder fra 1. februar.

-Vi er svært godt fornøyde med responsen vi fikk da vi la ut stillingsannonsen tidlig i november. Det var over 30 søknader med svært mange sterke kandidater. Vi føler oss trygge på at Lars, med sin bakgrunn og ikke minst digitale kompetanse, vil kunne bidra til at vi kan ta Næringsforeningen enda et hakk videre. Vi gleder oss stort til han blir en del av vårt gode team i 24/7  bygget, sier adm.dir Bernt Jæger.

-Jeg gleder meg enormt mye til å komme i gang. Som prosjektleder i Næringsforeningen får jeg også bygge videre på det brede nettverket som jeg allerede har dannet meg i FK Haugesund. Min bakgrunn fra videoproduksjon i reklamebransjen i USA, journalistikk, og i markedsavdelingen i FK Haugesund gjør meg sikker på at jeg kan bidra i arbeidet til Næringsforeningen. Jeg opplever at kommunikasjon og markedsføring - spesielt på sosiale medier - smelter sammen, sier Lars Lindtner.

Bilde under: Næringsforeningen flyttet til lokaler i 24/7 bygget i desember 2019. Fra venstre Bernt Jæger, Ingeline Kaldestad, Egil Severeide og Hilde Øygarden.