-Tema som fortjener fokus

31.01.2013
14. mai arrangeres Næringsforeningens siste tilskudd til event-kalenderen: HR-dagen. Deloitte blir samarbeidspartner og har stor tro på konseptet.
- Personalledelse er et så viktig tema at det fortjener fokus. Derfor var det helt naturlig for oss å bidra til at regionen får sin egen HR-dag med Næringsforeningen i førersetet, sier troikaen som forhandlet fram avtalen på vegne av Deloitte.

Prosjektleder Bernt Jæger i Næringsforeningen sier til foreningen har som ambisjon å etablere en ny samhandlingsarena i året. I 2012 kom U39, i 2013 er HR-dagen blinket ut som ny arena.

En egen gruppe bestående av personer fra det tidligere Personalforum har ansvaret for HR-dagen.

Her sitter Odd Mangor Einarsen, Anne Britt Gjøsæther, Ellen Myklebust og Tore August Bauer Nilsen.

Vibeke Sørensen leder prosjektet på vegne av HN.

Stein Byrkjeland, partner i Deloitte Consulting, forteller at denne arenaen gir selskapet en god anledning til å vise fram bredden i tilbudet.

- Mange forbinder Deloitte med revisjons- og advokattjenester. Men vi er også store på strategisk rådgivning innenfor ledelse. HR-dagen gir oss anledning til å profilere hele spekteret i vår nasjonale og internasjonale virksomhet, sier Byrkjeland.

Her kan du lese mer om programmet og melde deg på: