Avslutter samarbeidet om Jobb & Næring

29.06.2022
- Nå går begge parter egne veier for å satse på det digitale, og vi har store forventninger til fremtiden, sier byråleder Trygve André Tvedt.
Næringsforeningen setter enda mer krutt i egne, digitale medier

DHR Saga AS eier Jobb & Næring, som i mange år har vært en av flere informasjonskanaler Næringsforeningen har satset på.

– Magasinet har vært et fint tilskudd i vårt arbeid med å belyse historier fra næringslivet på Haugalandet, og vi har hatt et godt samarbeid med DHR Saga AS gjennom mange år, sier administrerende direktør, Bernt Jæger.

Nå har imidlertid tiden kommet for å endre fokus og heller satse enda mer på egne kanaler.

– Vi kommer til å produsere minst like mange redaksjonelle saker, men disse skal nå publiseres på vår egen nettside og i sosiale medier. Kruttet settes heller inn digitalt nå, forteller Jæger.

DHR Saga AS er takknemlig for samarbeidet som har vært.

– Vi er svært takknemlige for det gode samarbeidet vi har hatt med Næringsforeningen gjennom årene, og er stolte over å ha vært en del av Næringsforeningens reise. Nå går begge parter egne veier for å satse på det digitale, og vi har store forventninger til fremtiden, sier byråleder Trygve André Tvedt.
Jobb & næring