Jobben min: Camilla L. Thorsen, Berge Sag

08.03.2021
Næringsforeningen Haugalandet ønsker å sette fokus på flinke folk og spennende bedrifter som finnes her i regionen vår.
1. Navn, stillingstittel og arbeidsgiver:
-Camilla L. Thorsen, Arkitekt, Berge Sag

2. Arbeidssted og antall år i stillingen:
-Raglamyr, 7 år

3. Hva går jobben din ut på? Hva er arbeidsoppgavene dine?
-Tegner hus og hytter for privatkunder over hele landet.

4. Hva motiverer mest med jobben din?
–Jeg liker å skape noe. Det å få treffe så mange forskjellige mennesker, som alle har forskjellige behov og drømmer.

5. Hvor ligger de største mulighetene for bedriften du jobber i fremover?
-Det må jo være fortsette inn i nye markeder geografisk, industrialisering, samt utvikle enda flere flotte nye produkter

Om bedriften:
  • Berge Sag sin historie strekker seg helt tilbake til 1888, da familiebedriften ble etablert i Ølensvåg.
  • Berge Sag Gruppen er engasjert i tomteutvikling, bolig- og  hyttebygging, byggfornyelse på bolig og næring, nye næringsbygg, samt handel av byggevarer.
  • Omsetning passerte i 2020 600 mill. kroner, og forventet omsetning i 2021 vil passere 750 millioner.
  • Pr. i dag har Berge Sag Gruppen over 225 egne ansatte.

Vet du om kandidater til «Jobben min»-spalten? Send inn forslag til hilde@nforeningen.no
Jobben min